Project Description

xfocus – aplikacja do pomiaru preferencji klientów

Odbiorca

aplikacje mobilne

Aplikacja xfocus dedykowana jest dla klientów z branży telekomunikacyjnej. Pomaga zwiększyć jakość świadczonych usług i precyzyjnie dopasować je do oczekiwań konsumentów.

Wyzwania

Firmy z branży telekomunikacyjnej, świadczące różnego rodzaju usługi połączeniowe, często nie dysponują wystarczającymi informacjami o preferencjach zakupowych swoich klientów. W odpowiedzi na to wyzwanie Cybercom przygotował mobilną aplikację xfocus.

Rozwiązanie

xfocus to innowacyjne, autorskie rozwiązanie Cybercom, pozwalające na właściwe zarządzanie doświadczeniem klienta (Customer Experience Management). Aplikacja mobilna mierzy i monitoruje obiektywne oraz subiektywne opinie użytkowników na temat produktów, dzięki czemu firma może w łatwy sposób zidentyfikować bieżące preferencje konsumentów. xfocus bazuje na danych (ankiety, dane techniczne) pobranych z aplikacji agentowych zainstalowanych na telefonach i tabletach. Dostawcy usług gromadzą i kontrolują informacje o zainteresowaniach klientów, by zagwarantować im najwyższej jakości rozwiązania dopasowane do ich potrzeb.

Główne funkcjonalności aplikacji to: statystyki internetowe, statystyki połączeń telefonicznych, statystyki dotyczące wysyłanych SMSów i MMSów, testy wydajnościowe.

Korzyści

Dzięki unikatowym algorytmom, aplikacja łączy różne opinie klientów i dostarcza je w postaci pomiarów, analiz oraz raportów. xfocus wypełnia lukę pomiędzy realnym doświadczeniem klienta, a określonymi wskaźnikami jakości usług. Dostawcy usług telekomunikacyjnych mogą więc poznać faktyczne potrzeby i oczekiwania klientów, dostarczyć im odpowiednie produkty, a sobie zapewnić wzrost sprzedaży. xfocus skupia w jednym miejscu dane pobrane z telefonów i tabletów z danymi geograficznymi, pozwalając na monitorowanie jak jakość usług ocenia użytkownik końcowy.